دستگاه DVR یکی از نیاز های اساسی دوربین های مدار بسته
نوشته شده توسط : لیلا مرادی

یکی از دستگاه هایی که برای دوربین های مداربسته مورد نیاز هست و بهتر بگم ضروری هست دستگاه DVR هست شما میتونید با استفاده از دستگاه های ضبظ فیلم DVR تمامی اتفاق های یک ساختمان یا یک مغازه و فروشگاه رو زیر نظر بگیرید و اون ها رو ضبط کنید چند وقت پیش برای طلا فروشیم دنبال یه دستگاه DVR خوب میگشتم که بتونم برای امنیت بیشتر به دوربین ها مدار بسته وصل کنم تا اگر اتفاقی افتاد فیلم ضبط شده این دستگاه ها بتونه کمک کنه تو بازار دستگاه های DVR که بود یا قیمتش بالا بود یا اینکه اصلا گارانتی نداشت سعی کردم که توی نت دنبال یه دستگاه DVR خوب بگردم که سایت http://www.itgheymat.com/SC_183.aspx رو پیدا کردم ولی خب فقط تونستم لیست قیمت ها رو از تو سایتش ببینم و یه قیمتی از دستگاه های DVR دستم بیاد به جستجوی خودم ادامه دادم تا بتونم یه سایت خوب برای خرید دستگاه DVR پیدا کنم که سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/dvr/ رو پیدا کردم این سایت هم انواع دستگاه DVR برای فروش داشت و هم قیمت های مناسبی داشت و تونستم چیزی که دنبالش بودم رو پیدا کنم.

 




:: برچسب‌ها: دستگاه DVR یکی از نیاز های اساسی دوربین های مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: